Z výsledkov, o ktorých TNS Slovakia informovala prostredníctvom tlačovej správy vyplýva, že cez internet nakupovalo 85 percent respondentov, bez ohľadu na región, v ktorom žijú.
„Prostredníctvom internetu nakupujú predovšetkým ľudia s vyšším vzdelaním (stredoškolské s maturitou). Naopak, online nakupovanie využívajú v menšej miere respondenti so základným vzdelaním, starší ľudia (50-65 rokov) a obyvatelia malých obcí (do 1000 obyvateľov),“ uviedla agentúra TNS Slovakia.
A čo teda Slováci kupujú najčastejšie online? 51 percent tvorí oblečenie a obuv, 48 percent knihy, 45 percent elektronika. V prieskume sa ocitli aj mobilné telefóny (30 percent), lístky na podujatia a parfumy (28), hry a hračky (23), autá či autodoplnky (20 percent).
Ako ukázal prieskum, muži na rozdiel od žien nakupujú viac elektroniku, mobilné telefóny, autodoplnky a autopríslušenstvo, softvér a hardvér. U nežnejšieho pohlavia prevláda oblečenie, obuv, parfumy, kozmetika, šperky a hodinky.
Autor: www.michalpaska.sk